HTML

Tele van a pöcsöm!

Erre a blogra kerül minden, amivel tele a pöcsöm!! Meguntam az alkalmatlan idióta embereket, minden egyes szinten, és itt kívánom magamat kidühöngeni. Mindenkit szeretettel várok akinek szintén tele az összes bugyra valamivel, és szívesen kidühöngené magát.

Friss topikok

  • Andrys85 (törölt): Ja, egyetértek Veled. Én Békés megyében lakom, az ország segglyukában, ami csak azért van a Földön... (2010.12.30. 14:51) Utazzunk északra

Linkblog

Utazzunk északra

2010.04.19. 23:04 | Wattyler | 1 komment

Pár hete gondoltam egy nagyot, és nem a - pénznyelő, poggyászbanturkálós, 900ft/ásványvizes, 17.000ft reptériilleték, szar menetrend, drága légitársaságok - Ferihegyi reptérről akartam elutazni repülővel kirándulni, hanem kinéztem magamnak a pozsonyi repülőteret, ezzel spóroltam volna 30.000ft-ot. Leírnám a lehetséges módszereket, hogyan lehet a pozsonyi repülőteret megközelíteni a Dunántúlról:

1. verzió: Először is akárhol laksz, elmész BP-re, és felülsz egy nemzetközi vonatra, ami elvisz Pozsonyba, majd helyi közlekedéssel kimész a repülőtérre. Na ez remek verzió egy pestinek, de például Pápáról, vagy Zalaegerszegről eléggé nagy ökörség.

2. verzió: Elutazol valahogyan Mosonmagyaróvárra, ott átsétálsz a vasútállomásról pár kilómétert a buszállomásra, majd felülsz egy buszra Rajka felé. A 18km távot kb. fél óra alatt meg is teszed, szédületes a voláni tempó. Na innentől már csak 17km Pozsony, de ez lesz a kalandos rész. Napi 1busz meg rajkáról Pozsonyba, vmikor reggel, úgysem éred el... úgyhogy séta. Átsétálsz a határon, úgy jó 3-4km-t és megérkezel

Pár hete gondoltam egy nagyot, és nem a - pénznyelő, poggyászbanturkálós, 900ft/ásványvizes, 17.000ft reptériilleték, szar menetrend, drága légitársaságok - Ferihegyi reptérről akartam elutazni repülővel kirándulni, hanem kinéztem magamnak a pozsonyi repülőteret, ezzel spóroltam volna 30.000ft-ot. Leírnám a lehetséges módszereket, hogyan lehet a pozsonyi repülőteret megközelíteni a Dunántúlról:

1. verzió: Először is akárhol laksz, elmész BP-re, és felülsz egy nemzetközi vonatra, ami elvisz Pozsonyba, majd helyi közlekedéssel kimész a repülőtérre. Na ez remek verzió egy pestinek, de például Pápáról, vagy Zalaegerszegről eléggé nagy ökörség.

2. verzió: Elutazol valahogyan Mosonmagyaróvárra, ott átsétálsz a vasútállomásról pár kilómétert a buszállomásra, majd felülsz egy buszra Rajka felé. A 18km távot kb. fél óra alatt meg is teszed, szédületes a voláni tempó. Na innentől már csak 17km Pozsony, de ez lesz a kalandos rész. Napi 1busz meg rajkáról Pozsonyba, vmikor reggel, úgysem éred el... úgyhogy séta. Átsétálsz a határon, úgy jó 3-4km-t és megérkezel Cunovo azaz Dunacsún településre, vadászol egy buszt Pozsony felé, innen már gyakran jár, és 4x átszállva megérkezel Letisko M.R.Štefánika Bratislava repülőtérre.

3. verzió: Megkérsz valakit, hogy vigyen el Pozsonyba, mert máshogy baromira hót sicher, hogy nem vágsz neki.

Hát feleim látjátok szümtükkel itten tartanánk mi 2010ben. 340ft-os benzinárakkal autózásra vagyunk kényszerítve, és igen tudom, a jövedéki adóból több a bevétel mint a menetjegyekből, ezért kell szétrohasztani a MÁV-ot. Miből állna napi 5vonat vagy 5busz Győrből Pozsonyba? De ez csak egy kiragadott példa. Juss el Dunaújvárosból Szegedre, vagy Pécsre, vagy Pécsről Szombathelyre, vagy Debrecenből Vásárosnaményba... és még sorolhatnám. UNDORÍTÓÓÓÓÓÓ!!! A magyar tömegközlekedés döglött.

Hát feleim látjátok szümtükkel itten tartanánk mi 2010ben. 340ft-os benzinárakkal autózásra vagyunk kényszerítve, és igen tudom, a jövedéki adóból több a bevétel mint a menetjegyekből, ezért kell szétrohasztani a MÁV-ot. Miből állna napi 5vonat vagy 5busz Győrből Pozsonyba? De ez csak egy kiragadott példa. Juss el Dunaújvárosból Szegedre, vagy Pécsre, vagy Pécsről Szombathelyre, vagy Debrecenből Vásárosnaményba... és még sorolhatnám. UNDORÍTÓÓÓÓÓÓ!!! A magyar tömegközlekedés döglött. Miért van az, hogy a szomszéd országokban több a repülőtér sokkal, mint itt? Nem a forgalom miatt, hanem mert a Ferihegyi repülőtér lobbija kinyírta a vidéki reptérfejlesztések lehetőségét. Győrből már rég Bécsbe utaznak a repülni vágyók, vagy Pozsonyba, Zalaegerszegről Graz van egy köpésre, Pécsről már mehetnek Eszékre, Miskolcról Kassára, majd ha megölik a debreceni repteret, onnan lehet menni Nagyváradra, mert az fejlődik ám, de rendesen. Kaposvárról közelebb van Zágráb, mint BP. és Kaproncától autópálya van végig. Szegedről egyenlőre megérheti Budapest, de ha kész az M43, akkor közelebb kerül Arad, mert bíz onnan is megy már repülő a napfényes Spanyolhonba:

http://www.aeroportularad.ro/php/destinatii.php?lang=en

annak aki nem hiszi. És ki tudja nyáron mi lesz ott.

Hát kérem így rohadtunk mi itt széjjel a Kárpátmedentze bugyrában, a hitelre vásárolt méregdrága autóinkkal, 13%os munkanélküliséggel, 340ft-os benzinnel, a költséges autópályákkal, a bezárt vagy lassan bezárandó vasútvonalakkal, a vonatot 5perccel lekéső buszcsatlakozásokkal, és nem teljes a lista.

Ez a blog pont erről fog majd szólni, nem ennyire elszállt érzelmekkel lesz telítve, ez csak a "teaser", hogy a buzoid HR-es és többi áltudományokkal foglalkozó angolszászmajmoló kreténeknek kedvetcsináljak, és ezzel az angol szakkifejezéssel "tudományos szintre" emeljem a blogot. Szerintük úgyis attól lesz valami tudmány, hogy angolul beszélünk róla(know-how, PR, HR, Swap, Unit Linked stb...stb...)

A bejegyzés trackback címe:

https://televanapocsom.blog.hu/api/trackback/id/tr1001935919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andrys85 (törölt) 2010.12.30. 14:51:21

Ja, egyetértek Veled. Én Békés megyében lakom, az ország segglyukában, ami csak azért van a Földön, hogy az ne eresszen le. A közlekedés olyan fenomenális, hogy a 60 km-re levő Szegedre a közvetlen buszjáratok száma egy városból! kb napi 1-3 között ingadozik. Vonat persze nincs, csak átszállásos, úthálózat meg pocsék, így a 60-65 km-es utat a busz 1 óra 40 perc alatt teszi meg átlag. Elég szégyen. És hát igen, ha valahova el akarsz jutni, fel kell menni Pestre... Aztán a pestiek meg hőzöngnek, hogy dugó van Pesten és az M0-son. Bakker, tán kéne másik körgyűrű, mondjuk Dunaújváros Székesfehérvár móri-árok vonalon Győr irányában, illetve az M9-es déli autópálya sem ártana. Az eddigi autópálya építkezéseknél ellopott sok milliárd szerintem elég lett volna ahhoz, hogy ezt a két autópályát megépítsék belőle. Akkor nem volna dugó a fővárosban sem... Vagy legalábbis sokkal kisebb. Továbbá újra kéne éleszteni a határon átnyúló tömegközlekedést, ami régen adott volt, amíg egy ország voltunk. Most meg ahogy írtad is, nem tudsz eljutni Pozsonyba, vagy bárhova máshova. Magyarország én így szeretlek(?)!
süti beállítások módosítása